Regulamin sklepu stonogashop.com

Regulamin sklepu internetowego stonogashop.com określający w szczególności. sposób i zasady zawierania umów sprzedaży zawierane w zakresie działalności sklepu, istotne dane o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI

  • §1 Definicje
  • §2 Dane kontaktowe
  • §3 Wymagania techniczne i sprzętowe
  • §4 Sposób dokonywania zakupu
  • §5 Możliwości realizacji płatności
  • §6 Zasady i terminy realizacji złożonych zamówień
  • §7 Prawo wykonywania odstąpienia od umowy
  • §8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
  • §9 Prawo do nieprzyjęcia zamówienia lub odstąpienia od umowy
  • §10 Sposób składania reklamacji i ich załatwienia
  • §11 Sposób postępowania z danymi osobowymi
  • §12 Zastrzeżenia
  • §13 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
  • Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

    §1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupu.

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep – sklep internetowy stonogashop.com prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem stonogashop.com

Sprzedawca – Sklep internetowy działający pod adresem www.stonogashop.cpl prowadzony jest przez Centrum Pomocy Potrzebującym Sp. z o.o. z siedzibą w Świdnicy Rynek 1A, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000995403, NIP 8842815126 REGON 523323149, kapitał zakładowy w wysokości 5000 zł w pełni opłacony .

§2 Dane kontaktowe

Adres pocztowy: Rynek 1A, 58-100 Świdnica

Adres e-mail: kontakt@stonogashop.pl

Telefon:

Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): Centrum Pomocy Potrzebującym Sp. z o.o. Rynek 1A, 58-100 Świdnica

Adres do wysłania reklamowanego towaru: Centrum Pomocy Potrzebującym Sp. z o.o. Rynek 1A, 58-100 Świdnica

§3 WYMAGANIA TECHNICZNE i SPRZĘTOWE

Dla prawidłowego korzystania ze sklepu, Kupujący musi spełnić następujące warunki:

  • posiadać urządzenie z dostępem do Internetu
  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§4 SPOSÓB DOKONYWANIA ZAKUPU

Ceny towarów widoczne w Sklepie są cenami brutto zawierającymi podatek VAT

Sprzedający zastrzega, że na całkowitą cenę zakupu składają się wskazane w Sklepie: cena za usługę lub towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy.

W celu dokonania zakupu, wskazany przedmiot należy dodać do koszyka w Sklepie.

Następnie pod dodaniu przedmiotów do koszyka, Nabywca dokonuje wyboru z dostępnych opcji: sposób dostawy oraz metodę realizacji płatności za zakup, a także zobowiązany jest wskazać niezbędne dane do zrealizowania złożonego zamówienia.

Zamówienie zostaje złożone w chwili potwierdzenia przez Kupującego jego zakresu i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.

Przez złożenie zamówienia Kupujący zawiera ze Sprzedającym umowę sprzedaży.

Sprzedawca potwierdza zawarcia umowy sprzedaży przekazując Kupującemu trwały nośnik z zapisem zawarcia umowy, najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.

Kupujący może:

dokonać rejestracji konta w sklepie i dokonywać w ten sposób zakupów oferowanych towarów lub dokonać zakupu bez rejestracji konta poprzez przesłanie Sprzedającemu swoich danych przy każdym zamówieniu.

§5 MOŻLIWOŚCI DOKONYWANIA PŁATNOŚCI

W sklepie internetowym stonogashop.pl zapłaty za zakupione towary można dokonać w następujący sposób:

KARTĄ KREDYTOWĄ / DEBETOWĄ

Akceptowane są karty VISA, MasterCard i Maestro.

ZA POŚREDNICTWEM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

Bankowość Internetowa w Czasie Rzeczywistym, (RTOB), świadczone przez Getin Bank, Idea Bank, Bank Pocztowy, Inteligo, Blik, mTransfer, Plus Bank, T-mobile Usługi Bankowe, BPSRaiffeisen,PBSCredit Agricole, Poczta Polska, ING Bank Śląski, Pekao S.A., Bank BNP, iPKO, Citi Handlowy, Alior Bank, Noble Pay, Millennium, Nest Bank, Santander, SGB, iDEAL, Sofort.

Korzystając z bankowości internetowej, dokonujesz płatności poprzez naszego partnera PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, numer REGON 301345068, Więcej informacji na temat PayPro S.A.poniżej.

PŁATNOŚĆ MOBILNA BLIK

Płatność do wyboru razem z płatnościami RTOP oferowanymi przez PayPro S.A.

ZAPŁATA PRZELEWEM

Zapłać przelew bankowym na konto Santander Bank Polska S.A. 47109023690000000151740447

Odbiorca: Centrum Pomocy Potrzebującym Sp. z o.o. Rynek 1A, 58-100 Świdnica

W tytule przelewu podać nr zamówienia, przyśpieszy to realizację zamówienia.

Rezerwacja towaru dla zamówienia opłacanego przelewem obowiązuje przez 4 dni. Po tym okresie jeżeli przelew nie wpłynie na konto zamówienie jest anulowane.

O PayPro S.A.

To podmiot, który w naszym imieniu przetwarzają płatności online i dane związane z realizacją płatności. Dotyczy to między innymi bankowości internetowej w czasie rzeczywistym, portfeli i przelewów bankowych. Jeżeli dokonujesz płatności za pośrednictwem PayPro, realizacja zamówienia nastąpi w chwili otrzymania informacji o pełnej płatności przesłanej przez PayPro S.A.. Szczegóły płatności i zostaną wykorzystane jedynie do przetworzenia transakcji. W żadnym przypadku nie zostaną one ujawnione lub przekazane osobom trzecim ani też wykorzystane w celach innych niż związane z realizacją zamówienia.

§6 ZASADY I TERMINY REALIZACJI ZŁOŻONYCH ZAMÓWIEŃ

Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia zamówienia pozbawionego wad.

Zamówienie jest realizowane w terminie 7 dni roboczych od daty opłacenia zamówienia lub w terminie wskazanym na stronie sklepu w odniesieniu do poszczególnych towarów.

W przypadku, gdy Kupujący nie wybrał płatności przy odbiorze, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego prawidłowym opłaceniu.

W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.

Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:

Za pośrednictwem firmy kurierskiej opisanej na stronie sklepu.

§7 PRAWO WYKONYWANIA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsument może odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą na odległość, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

– od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

a)

obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

b)

polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;

2)

dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to warunkiem koniecznym.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, pocztą tradycyjną listem poleconym lub drogą elektroniczną.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem świadczenia do czasu faktycznego zwrotu towaru przez Konsumenta lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Centrum Pomocy Potrzebującym Sp. z o.o. ul. Rynek A, 58-100 Świdnica, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 7 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 7 dni.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

§8 WYJATKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§9 PRAWO DO NIEPRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA LUB ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Realizacja wszystkich zamówień złożonych za pośrednictwem Sklepu jest uzależniona od dostępności produktów. Wyraźnie zastrzegamy prawo do nieprzyjęcia zamówienia z dowolnej przyczyny. Zastrzegamy również prawo do odstąpienia od Umowy sytuacjach wymienionych poniżej, poprzez pisemne powiadomienie, bez ponoszenia odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub koszty inne niż zwrot kwoty otrzymanej od Państwa w związku z nieprzyjęciem nas zamówienia, jeżeli:

  • produkt jest niedostępny;
  • podane przez Państwa informacje dotyczące fakturowania są niepoprawne lub nie można ich zweryfikować;
  • Państwa zamówienie zostało oznaczone przez nasz system zabezpieczeń jako zamówienie nietypowe lub możliwe oszustwo;
  • działają Państwo w charakterze odsprzedawcy;
  • wystąpił błąd w cenie wyświetlanej na Platformie; lub
  • nie mogliśmy doręczyć zamówienia na podany przez Państwa adres;

§10 REKLAMACJE

W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość złożenia reklamacji dotyczącej wadliwego towaru na podstawie regulacji zawartych w Kodeksie Cywilnym dotyczących rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy

żądać wymiany rzeczy na wolną od wad

żądać usunięcia wady

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.

Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Centrum Pomocy Potrzebującym Sp. z o.o. Rynek 1A, 58-100 Świdnica

Jeśli na towar zostanie udzielona dodatkowa gwarancja Sprzedawcy , informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu zawartego na stronie Sklepu.

Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.

Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę następuje w terminie do 14 dni od dnia wpłynięcia reklamacji do Sprzedawcy.

W przypadku, niekorzystnego zakończenia postępowania reklamacyjnego, Konsument może skorzystać m.in. z:

mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.

internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§11 DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie zawartej umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona na stronie sklepu.

§12 ZASTRZEŻENIA

Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.

Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.

Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim i poddane prawu polskiemu.

Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile te kwestie nie są uregulowane odrębnie.

§13 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.

Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do kwoty zamówienia złożonego przez Kupującego.

Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do jednego roku od wydania towaru Kupującemu.

W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Miejscowość, data

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

Centrum Pomocy Potrzebującym Sp. z o.o.

Rynek 1A

58-100 Świdnica

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*)odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……

umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..

umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..

Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..……………….

……………………………………

Podpis konsumenta(-ów)

Regulamin konta

SPIS TREŚCI

§1 Definicje
§2 Kontakt
§3 Wymagania techniczne i sprzętowe
§4 Konto
§5 Reklamacje
§6 Dane osobowe
§7 Zastrzeżenia

§1 DEFINICJE
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.

Kupujący – każdy podmiot zawierający umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.

Sklep – sklep internetowy stonogashop prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www. stonogashop.pl

Sprzedawca – Sklep internetowy działający pod adresem www.stonogashop.pl prowadzony przez Centrum Pomocy Potrzebującym Sp. z o.o. Rynek 1A, 58-100 Świdnica

wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000995403, NIP 8842815126 REGON 523323149, kapitał zakładowy w wysokości 5000 zł w pełni opłacony .

§2 KONTAKT
Centrum Pomocy Potrzebującym Sp. z o.o. Rynek 1A, 58-100 Świdnica

e-mail kontakt@stonogashop.pl

§3 WYMOGI TECHNICZNE i SPRZĘTOWE
Dla właściwego założenia i korzystania z Konta potrzebne jest:

urządzenie umożliwiające przeglądanie treści udostępnionych w sieci internet, z dostępem do tejże sieci

aktywne konto e-mail

przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§4 KONTO
Założenie Konta jest dobrowolne i nie stanowi warunku koniecznego dokonania zakupu w sklepie.

Użytkownik posiadający aktywne konto może: przeglądać historię zakupów, sprawdzić status złożonego zamówienia , edytować dane

Aby dokonać założenia i aktywacji Konta należy wypełnić stosowny formularz udostępniony na stronie sklepu.

W chwili aktywowania konta zostaje zawarta umowa czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą w przedmiocie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.

Kupujący może w każdym czasie zrezygnować z Konta, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w tym celu należy przesłać oświadczenie o rezygnacji na adres e-mail: kontakt@stonogashop.com , co skutkować będzie trwałym usunięciem Konta oraz rozwiązaniem umowy w zakresie jego prowadzenia.

§5 REKLAMACJE
Reklamacje dotyczące usług związanych z prowadzeniem Konta należy kierować na adres e-mail kontakt@stonogashop.pl .

Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

W przypadku niezadowalającego zakończenia procesu reklamacji Konsument może skorzystać m.in. z:

mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§6 DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta i Sklepu jest Sprzedawca.

Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

§7 ZASTRZEŻENIA
Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.

Umowa w zakresie prowadzenia Konta podlega prawu polskiemu i zawierana jest w języku polskim.

W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.

Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:

konieczność dostosowania regulaminu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności sklepu,

poprawy bezpieczeństwa świadczonej usługi

zmiany funkcjonalności Konta , która wymaga modyfikacji postanowień regulaminowych.

Użytkownik konta zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu na co najmniej 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.

W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail kontakt@stonogashop.com , czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.

W razie braku sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili jej wejścia w życie, przyjmuje się, że zmiany zostały zaakceptowane, co nie wyłącza prawa do rozwiązania umowy w przyszłości.

W przypadku ewentualnego sporu pomiędzy stronami sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

Regulamin newslettera

§1 DEFINICJE
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca będzie informowany przez Usługodawcę, drogą elektroniczną o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie, pod warunkiem uprzednio wyrażonej zgodny na przekazywanie takich informacji.

Sklep – sklep internetowy stonogashop.com prowadzony przez Usługodawcę pod adresem www.stonogashop.com

Usługodawca – Sklep internetowy działający pod adresem Sklep internetowy działający pod adresem www.stonogashop.com prowadzony jest przez Centrum Pomocy Potrzebującym Sp. z o.o. z siedzibą w Świdnicy Rynek 1A, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000995403, NIP 8842815126 REGON 523323149, kapitał zakładowy w wysokości 5000 zł w pełni opłacony .

Usługobiorca – każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.

§2 Newsletter


Korzystanie z usługi Newsletter jest dobrowolne.

Dla skorzystania z usługi Newsletter’a niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.

Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.

Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.

W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości rezygnacji z usługi, a także link to umożliwiający.

Usługobiorca może zrezygnować z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 5 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@stonogashop.pl

Skorzystanie przez Usługobiorcę z linku umożliwiającego rezygnację z Newslettera lub wysłanie wiadomości z oświadczeniem o rezygnacji z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

§3 Reklamacje
Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: kontakt@stonogashop.pl

Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

§4 Dane osobowe
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca.

Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Usługodawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

§5 Postanowienia końcowe
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.

Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.

W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.

W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy kontakt@stonogashop.pl co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.

Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.

Polityka cookies

Witryna [adres] używa cookies. Pliki Cookies, tzw. „ciasteczka”, są niewielkimi plikami tekstowymi wysyłanymi przez serwer www i przechowywanymi przez oprogramowanie przeglądarki internetowej. Po ponownym połączeniu się przeglądarki ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.

Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.

  1. Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryn, aby usprawniać działanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analytics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie.

Cookies identyfikują użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwiają odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy Centrum Pomocy Potrzebującym Sp. z o.o. w celu optymalizacji działań.

  1. Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies [naturalnie trzeba tu dostosować treść do wykorzystywanych przez Ciebie plików]:

a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu;

b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu;

c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu;

d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

  1. Użytkownik może w każdym czasie wyłączyć lub przywrócić opcję gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie

http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies